Fotografering, check!

Då va en punkt på to do listan gjord.fotografen har varit här och tagit bilder till den kommande försäljningen av vår lägenhet. 

När jag lämnade vilmisen på förskolan passade D på att visa målarna(svärfar plus kollega) vad som skulle göras i huset. Det gäller å vara effektiv när tiden är knapp, sen passade vi tillsammans på att göra ett ryck hemma innan fotografen kom. Hann ta kort på kök, vardagsrum och hall innan han stormade lägenheten... Hoppas hans bilder blev bättre än mina och mer säljande:)

Vardagsrum/kök:











Hall:




Nu har vi just ätit lunch på bolaget och ska gå å kolla hur långt de hunnit i huset innan vi ska hämta vår lilla sessa och mysa lite<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0