En näst intill perfekt söndag:))

Den hade varit helt perfekt om mitt stora hjärta varit hemma...

Vi började dagen med att gå till badhuset och där var vi inte ensamma... Fick köa i en kvart för över huvudtaget komma in och då var vi där och väntade på att dörrarna skulle öppnas... Men jag förstår att småbarns föräldrar går till badhuset sådana här dagar... För idag har det varit allt annat än vinter ute, ca 2 plus, regn å rusk...






Hon passade även på att leka lite i skåpen...




När vi badat klart väntade Sofie på oss hemma och vi åt lunch innan det var dags för vilmisen att sova. Medan hon sov passade vi på att ha lite mys och kvalitetstid i soffan utan barn.. Det va ett tag sen kan jag meddela...

Vi kom då på att det varit gott med något smarrigt till mellis så jag slängde ihop en paj av blandade bär och banan. Måste erkänna att ha banan i är inte så dumt... Och med massor av vaniljvisp skulle vilken paj som helst gå ner tror jag:)


Vilma levde för övrigt mest rövare och hon var inte lugn många sekunder när Sofie var här:)


Efter mellis åkte vi ner till Jernvallen och såg andra halvlek av saik-Gais. Visst att det var tråkigt väder men jag hade nog hoppats att fler än drygt 500 skulle våga sig ner till arenan då många supportrar säger att de vill ha "utebandy" hela säsongen för stämningens skull..
 saik vann iallafall och det va huvudsaken:) även om de är vörda att göra det inför fler åskådare...




Efter matchen åkte vi till huset och kollade:) det går framåt vilket är väldigt kul...
 
Sofie hittade en sida åt mig med massor av fina kökshandtag så nu kanske jag får lika som vi har idag iallafall... Vi för se va min andre hälft säger:)


På kvällskvisten hjälpte Sofie mig med Vilma en stund så jag kunde bära ner lite saker i källaren. Jag hoppas och håller mina tummar på att paret som ska förhandstitta på lägenheten i morgon tycker om den och vill ha den så jag slipper fler visningar och folk som springer i lägenheten... Men som sagt , det vore för bra för att vara sant...

Nu ska jag städa lite och sen är jag värd lite mer paj:))

Just det ha, det är redan V.39(38+0) och bara 13 dagar till bf...




Och jag vägde faktiskt prick 70 kilo:)) känns som vågen stadigt går uppåt nu.. Och det är det värt:) 





Ne nu lär jag ta tag i vårt hem....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0