3 dagar till bf<3

Nu får pyret mer än gärna komma:)) idag tror jag är lugnt,  så lillebror får ha sin födelsedag i fred;) så idag ska det ringas å fira honom:))

Gårdagen var supermysig! Det kändes som våren var här när jag åkte och hämtade D på Arlanda. Vi passade på att äta lunch i Uppsala innan vi åkte raka vägen och hämtade vår lilla prinsessa.



Vilma innan dagis, hon är så nöjd nu när hon fattat att hon kan gå och kolla i spegeln för att se om hon är fin:))



När vi hämtat V åkte vi till huset och checkade läget... Och fast att inte jag ser det så går det framåt. Järnbalken har nu kommit så snart ska de riva väggen mellan köket och matrummet. Isoleringen till köksgolvet väntar på att läggas in... Så visst händer det grejer:)







Annars var det mest mys för hela slanten:)) känner mig för tillfället som världens lyckligaste!!!

Känner dock att det är lite orättvist att jag känner mig så  lycklig när Micke å Sofie mår lite sämre... Så idag sänder jag all min energi till dom. Jag vet att Micke är världens starkaste så snart är han upp på benen igen.. <3

Nu blir det lite kaffe å hockey i soffan innan jag tänkte ta mig en promenad:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0