Gamla Gefle spa...

Nu på förmiddagen ska den här mamman bli bortskämd. Först vankas det fika med världens bästa Charlotta och sen ansiktsbehandling i hela en timme då vi bara ska njuta(för det är vi värda).

Under dagen tror och hoppas jag att fina familjen Hagberg/Karlsson kommer på besök. Det ska bli så kul att träffas igen.

Två dagar i rad har vi hängt med familjen Aarni/Nordin vilket alltid är lika trevligt även om vi egentligen inte gör så mycket. Allt är så lätt med dom, inga krusiduller, det gillar jag. Vi har även hunnit med lek med Alice å hennes goa mamma Annica.







Svärmor var här några timma när D var i Kalix. Vilmis älskar att vara med farmor och pyssla. Den här gången var det pärlplattning som stod på schemat:)



Efter mycket bus hemma ser vårt hem ut såhär varje kväll innan läggning...



Men det är de värt:)) lite stök å bök har ingen dött av(det är bara jag som får lite allergiska utslag).

I flera dagar har jag tänkt att vi ska rensa bort bebisleksakerna men det slutar alltid på samma sätt...det som hamnar i lådan är barnen:))

 Och kul har dom:) är lite förvånad att de inte slagit ihjäl sig än då de syskonbråkar, skrattar, ramlar och har sig...det resulterar iallafall att de somnar som stockar. Synd bara att Ludde fortfarande helst inte vill sova alls på nätterna..



Nu är klockan åtta och halva min lilla familj ligger uppe och snarkar... Vill bara gå upp och byta plats med dom i sängen men mitt mammahjärta säger att det är bra om Vilma får sova tills hon vaknar. Förhoppningsvis kommer Ludde tids nog oxå vilja gå upp senare än fem:S så jag oxå får sova...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0