Vinst:)

Efter att D åkt till Edsbyn för match passade jag å barnen först på att mysa hemma. Vilma å jag ritade medan Ludde snällt fick sitta å titta på.

Eftersom det regnat till och från hela dagen åkte vi innan middagen till Valbo för lite shopping så Vilma kunde springa av sig lite. Hade det bara varit jag å Vilma hemma hade jag absolut tagit på oss regnkläder å varit ute men för luddes del är regnet inte det minsta kul...


Nu är det godnatt här på allevägen...och förhoppningsvis kommer snart en glad kille hem efter säsongens första vinst. Jag som trodde det skulle bli förlust...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0