Längtar!!!!!

I morgon kommer min stora kärlek hem igen, helt underbart. Som vi längtar!

Gårdagen gick i ett. Efter vilmas lunchlur blev det fika å lek hos Elin å Hedvig. En mysig dag för både mammor å barn:)


På kvällen blev det middag å lek hos familjen Aarni/Nordin. Behöver knappt skriva att Vilma somnade på nolltid vi nattning.

Idag har vi umgåtts med Maria å alfons hela dagen. Vi träffades redan vid nio för en promenad. Sen var det lek å bus precis hela dagen. Förutom när de båda busfröna sov å åt förstås :)








Även idag var Vilma helt slut efter allt lekande. Båda barnen sov innan åtta. Så när klockan slog åtta hade jag hunnit vara ute och vattnat å fixat lite i trädgården för att sen ha välförtjänt lördagsmys i soffan med godis å popcorn.

Vindruvorna växer så det knakar, å fler börjar bli blå. Har dock inte en blekaste aning om när de är klara...eller vad jag ska göra med dom när de är klara...







Å med lite mysbilder på mig å Ludde säger jag godnatt...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0