Åter igen bandyänka

I morse var det dags igen för D att åka på läger. Denna gång inom Sveriges gränser men till ett ställe utan teckning:( 
(Trodde inte sådana fanns längre)

Idag kom iallafall svärmor hit och underlättade lite. Vi hann med lite av allt. Shopping, lunch på stan å mys hemma.






Vilma lyckades åter igen instagramma lite:)


På kvällskvisten när svärmor åkt hem blev det bad för mina hjärtan. Tänk att de redan nu har kul ihop. Längtar nästan lite till nästa sommar när Ludde oxå kan springa runt å härja och Vilma kan lära honom allt hon kan;)







Båda barnen sov innan klockan slog 20... Men jag var på tok för trött för några projekt så det vart en riktig svullokväll i soffan. Plopp, kexchoklad å glass slank ner. 
Och nu ligger jag här å bara jäser resten av kvällen:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0