Sol och lekparkshäng:)

Vi började denna underbara dag med lekparkshäng, fika å bus med Elin och Hedvig. Både mammorna och tjejerna trivdes i varandras sällskap:)  Vilma åkte stora rutschkanan i Stadsparken för första gången vilket jag kanske inte direkt gillar, men hon älskade det och då är det bara att gilla läget...

D fick laga lunch med hjälp av Vilma idag medan jag och Ludvig var på BVC. Lillhjärtat vägde 4750 gram och var 57cm lång och allt såg bra ut.

Efter lunch var det dags för en tur till huset. Nu är det inte mycket kvar... Elektrikern har nog mest kvar nu som det verkar...



D började med altanen idag. Linus kom förbi och kollade så han skötte sig:))




Medan jag njöt av kaffe i solen... 


Ne så jag hade full koll på våra två små:) 
Vilma utforskade växthuset...





Innan middag åkte hela familjen på badkars jakt utan större lycka men kom iallafall hem med nya handtag till alla dörrar och färg till sandlådan:)

Efter att barnen somnat intogs soffläge med godis och glass, gott och välbehövligt:)


Kommentarer
Elin

Tack för en mysig fm, verkligen jättetrevligt! :) det gör vi om snart!!

Svar: Absolut:)) tack själv! Vi får höras å bestämma en ny dag:) glad påsk:)
Maja

2014-04-17 @ 07:14:04
sara - mamma till 2

nu börjar de se mer o mer klart ut, va roligt! kommer ni kunna flytta in till 1 maj? :) å va kul förresten att ni hade varit hit, jag jobbade ju men båda barnen pratade om er, mest vilma när jag kom hem o tilde prata så glatt om henne! o max berätta ju att ni hette vilma o maja som syskon på deras dagis heter :P dom hade kul i alla fall o ibland kommer de på nått sen då om vi typ är ute så börjar de prata om "nya kompisen vilma" :)

Svar: Ja nu är det snart klart:)) jag håller fortfarande tummarna på 1 maj:)

Va kul att vårt besök var uppskattat. vi kommer gärna igen och ni mer är mer än välkomna över om ni ser att vi är där.
Kram å hälsa

Maja

2014-04-18 @ 06:30:09
URL: http://blondstar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0