Snart så...

Nu börjar det närma sig inflytt i huset, alla skåp har fått knoppar och handtag.


Elen är dragen till spottarna i taket.



Ljuset över diskbänken är klar.


De flesta foder är uppsatta.


Vårt sovrum är i stort sätt klart, nu väntar vi i stort sätt bara på tapetseringen.


Badrummet uppe tar sig och väntas bli klart på tisdag nästa vecka. 


Efter hämtning gick vi och fikade med tjejerna medan D var i huset och snickrade. Alltid lika trevligt med tjejfika.

Ludvig hade fått paket på posten... Så nu vet vi vart D spelar nästa säsong...april, april...

 Men det är väl klart att Ludde oxå ska ha lite Bollnäsprylar:)




Tack Micke för du förgyller våra barns vardag:))

Nu ska jag å min älskling mysa ner oss i soffan och i mellan lite hockey hoppas jag att vi kan bestämma lite tapeter:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0