Oj oj...

Dagarna springer iväg och snart är det dags att börja packa. Som jag längtar!!!! Men inte efter att packa utan vill helst bara flytta.

Idag blir grunden till altanen helt klar så i morgon kan vi börja bygga trall tror jag:)

På förmiddagen medan D slet i huset blev det en promenad i solen med Johanna och Therese plus barn för oss. Vi förenade nytta med nöje och passade på att betala på happy homes när vi gick förbi där. 



På eftermiddagen kom Maria och alfons förbi huset och lekte lite. Ludvig fick en helt egen dynamopricken som jag hoppas han kommer tycka om:)

Å som sagt dagarna bara går... Nu ligger jag åter igen och nattar vilmisen fast det knappt känns dom det är kväll... Jag verkligen älskar våren och ljusare tider:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0