Njuter:)

Vaknade av strålande sol och att D höll på att ta på V ytterkläderna för att åka till dagis. Ludvig låg fortfarande och sov så jag fick lite egentid i soffan och dessutom sovmorgon. Älsklingen hade bryggt kaffe så det var bara för mig att fixa lite frukost.

Vid elva tiden kom Maria, Charlotta och Ture hit för lite fika. 
Tänk att Ture precis blivit sex månader?! Känns som han föddes igår... Märkligt att tiden går så fort...


Vi var även en sväng till huset. Nu är allt golv lagt på övervåningen, dörren till badrummet uppe är isatt och de har börjat med nytt räcke till trappen:)


Vilma fick leka lite i trädgården vilket uppskattades massor:)




I morgon ska D börja med köksön:)) ska bli kul och se hur köket blir då... 


Nu är det dags att börja laga middag... Njuter av att få vara en hel familj igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0