Längtar...

Idag har vi matat ankor, grillat hamburgare och korv till lunch, haft familjen Mossberg på besök och Daniel å svärfar har jobbat på i huset.

Vilma mitt i ankmatningen:)




Av ankmatning och lek blir man Så hon sov sött med nallen hon fick av familjen Hellmyrs igår.



Hallen är helt färdig tapetserad och jag blev supernöjd:)







Även köket är påbörjat....


Ludde var hur lugn som helt idag(när han låg i stolen å fick vara med)....


Och påpassad blev han:)




Fredagsmys i soffan var sen välförtjänt å nu ropar redan John blund... Natti Natti






Kommentarer
Elin

Fina bilder! :) huset ser så mysigt ut! Vi kommer gärna och leker sen ;) kram på er!

Svar: Tack, ni är välkomna när ni vill... Förhoppningsvis har vi flyttat in till helgen den den 9:e maj:)) ha nu en helt underbar semester!!!! Kram
Maja

2014-04-26 @ 08:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0