Tvätthjälp...

I morse bestämde jag mig för att tvätta lite handdukar och som vanligt när jag tvättar nu för tiden tömmer jag först tvättmaskinen på diverse saker så som nappar, tallrikar, gosdjur och mycket annat. Tror bestämt att hon ser oss lägga in saker i både diskmaskinen ovh tvättmaskinen och vill liksom bara vara duktig och göra desamma som oss. Så alltså när maskinen var tom på grejer började jag lassa in handdukar och vilmisen hjälpte till. Efter det att maskinen gått några minuter tyckte jag att det slog lite märkligt i tvättmaskinen och frågade vilma vad hon stoppat i flört kul...mest på skoj men men.... å när jag väl fick upp maskinen hittade jag min mobil där alldeles dränkt:( inte kan jag skälla på henne för det förstår hon ju inte iallafall. så nu är jag iallafall telefonlös igen:( men förhoppningsvis bara till i morgon....
 
 
idag har vi annars bara haft maja och vimla tid. Vi har varit  ute och lekt i det fina vädret, varit i Valbo och strosat, där passade vi på och köpa gummistövlar till vimla och äta. Känns som gummistölvlarna snart kommer komma till användning.
 
det tråkiga med hela telefon incidenten är nog att jag inte kan spontanblogga å ta kort och att det var hemskt drygt å sitta här vid paddan å skriva. Tog iallafall ett kort i kväll med paddan(hemskt dålig kvalitet) På en liten pall jag köpt till vimla. Den får helt enkelt vara den enda bilden från dagen....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0