Kvalitetstid

För det första tog Vilma sovmorgon till klockan 07.30 vilket var helt underbart. Vi började dagen med mysfrukost framför Barnkanalen och sen en snabb promenad till affären innan vi tig bilen ut till Sofie i oppala där det bjöds på lunch.
Hon hade lagat en fantastiskt paj till oss och mackisar och korv till Vilma.

Efter lunch tog vi en promenad i det underbara höstvädret och jag fick provköra deras nya leksak. Att det det skulle vara så kul å köra fyrhjuling hade jag aldrig trott?!?! Även Vilma fick provåka(vi hade då en maxfart på 5km i timmen) men hon tyckte det var mycket intressant och satt å brummade i kapp till ljudet av motorn.

Vi hade en riktigt mysig dag där ute helt enkelt. Å varje gång jag är där blir jag ännu mer sugen på ett eget litet hus att rå om och få inreda. De har verkligen fått det jättefint.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0