Familjemys

Sitter nu i soffan och njuter, lyssnar och ler när jag hör mina älsklingar bada i bakgrunden. Mitt hjärta smälter<3



När dom badat klart ska jag lägga mig i ett varmt bad för även idag har vi trotsat vädret och varit i lekparken fast det regnat. Vilma åkte rutschkana som aldrig förr, nu äntligen vågar hon åka själv fast dom är lite större.




Vi passade även på att gräva lite i sandlådan, inte det minsta mysigt vill jag lova. Destå bättre var det att gunga!



Vilma har nu oxå börjat förstå hur man tar fart själv på hästen, vilket verkar vara kul och uppskattat:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0