Champions cup segrare:)

Vi vaknade lite tidigare än vad vi tänkt idag, men så är det att ha en underbar litet charmtroll i familjen<3 går gärna upp ännu tidigare om hon vill det för hon är vårt allt.

Frukost buffén var minst lika god idag. Vi satt länge och smaskade vilket resulterade i lite för mycket mat i min lilla mage men det får man ta dagar som dessa.

Efter frukosten åkte vi in till Bollnäs och strosade lite. Vilma fick leka av sig i lekparken innan vi gick ner till vattnet och kollade på en tävling för radiostyrda båtar. Samma tävling var även förra året under Champions cup. Då var Vilma lite mindre och inte det minsta intresserad, i år satt hon på pappas axlar och gjorde brummläten:)

Vi passade på att ära lunch i Bollnäs och bestämde nog då att jag var för trött för att stanna till kvällens final, tråkigt men sant. Det skulle bli för sent för lilla V oxå.

Resan hem gick bra, borta bra men hemma bäst. Jag och Vilma hejade iallafall fram dynamo till seger från soffan. Jag åt glass och Vilma majakrokar:)

Nu inväntar vi en trött hjälte, längtar!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0