Vilken dag:)

Dagen började med sovmorgon. D å V smög upp och jag fick sova vidare lite lagom till kaffe och frukost var framplockat.

Efter lite frukost åkte jag och vilmisen till öppna förskolan för lite lek å bus. Pappa D kom strax efter och fick se hur en dag på öppna ser ut. Han fick se hur Vilma som vanligt rymmer under sången, hur hon delar ut och samlar ihop marackaserna osv... Och givetvis visade hon och Alice favorit babysittern de leker i.




Och som vanligt efter öppna förskolan var Vilma helt slut och somnade som en stock. Då passade vi på att ställa henne utanför bolaget och själva äta en god lunch medan hon snällt låg och sov utanför fönstret, så nära men ändå så långt bort... Så vi satt där i nästan 1.5 timmar å bara njöt.

Efter lunch åkte vi till Valbo en snabbis och shoppade. Tänk vad mycket tid vi har tillsammans fast situationen är som den är?! Jag känner mig faktiskt lycklig lottad fast jag vet att många tycker att vi gjort konstiga val i livet...

Efter middagen åkte D in med grabbarna för hockey och jag å vilmisen gick över till grannen Malin för kvällsmackor och te. En späckad men mysig dag helt enkelt:))



Vilma och prinsen



Idag har det även varit en spekulant på vår lägenhet här å kollat lite så vem vet snart kanske vi är bostadslösa:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0