Kvalitetstid

D åkte hemifrån redan klockan nio idag vilket resulterade i att de var färdiga till tolv och vi hade hela dagen tillsammans framför oss.
Jag och vilmisen passade som vanligt på att ta en promenad ner till arenan, vädret var underbart, strålande sol och runt tio grader:)




Efter lunch gick vi till lilla aphuset så Vilma fick leka av sig lite.








Vi tog lite mellis där. Jag åt en soppa, min favvo soppa, pappa D tog en kaffe å vilmisen åt två hela pannkakor:)

På väg hem stannade vi och köpte något som liknade oxfilé, nötkött förstod vi iallafall att det va, men oxfilé va det dock inte:( men en helt ok middag blev det iallafall.

Nu badar mina älsklingar och jag ligger å kollar fotboll, precis som det ska vara;)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0