Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Måste erkänna att jag känt på mig att visumen inte skulle bli klara tills i morgon, men hoppet är ju ändå det sista som överger... Nu skickade iallafall vår kontakt att vi inte kan åka i morgon, vilket känns sådär... Slutade packa tvärt, varför stressa med det nu om jag inte behöver... Nu är jag iallafall på god väg och har redan insett att jag måste ha två väskor för 8veckors packning...

Dagen har för övrigt varit toppen. Vi började med öppna förskolan dör vilmisen fick busa av sig. Idag var det konstigt nog vara tjejer där (förutom två pappor)?! Kul hade dom iallafall våra små sessor och det är huvudsaken:)


Efter tog vi en promenad med Annika och Alice som avslutades med lunch å fika hos josse med Zeffer, Elin  å hundarna. Vilma passade på att mysa i hundarnas säng med sin egna favvohund när de var iväg och åt:)



Jag och vilmisen skickade kort till pappsen:)



Väl hemma igen kom Mikko och Ella förbi en snabbis. Han är pappaledig på måndagar och måste därför ut och luftas lite;)

På kvällskvisten kom jag på den briljanta idén att baka bullar med Vilma för att slippa packa(hade som sagt på känn att visumen inte skulle vara klara), vilmas tålamod var dock sådär så det dröjer innan vi bakar ihop igen;) det skulle dras i dom stackars bullarna och tillslut gav jag upp å gjorde tre längder istället som även dom blev attackerade av vilmas långa armar. Resultatet blev fula längder men väldigt goda och tio ksnelbullar varav alldeles för många i min mage:)


I morgon ska vi testa öppna förskolan på smassen å se vad dom har å erbjuda:) så nu är det Natti Natti här:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0