Vinst

Daniel är i skrivande stund på väg till flygplatsen med hans föräldrar som åker hem idag efter en trevlig helg och Vilma badar för fullt framför mig:)

Idag har vi varit och kollat derby mellan zorky och dynamo. När jag tänker efter vet jag inte vad det blev men jag tror det slutade 0-3 till dynamo, noll koll bad-boll:)) Vilma sov sig igenom nästan hela matchen tack vare att världens bästa svärmor promenerade runt med henne i regnet... 



Nationalsången innan Vilma somnade:)


Vilopaus 



Dålig is å skitväder




Lek på läktaren:)


Mellanmål




Efter matchen åkte vi till en resturangen och åt middag. Dit går vi nog fler ggr på söndagar då de tydligen har en liten lektjej som tar hand om barnen:)




Ne nu är det dags att leka lite med sessan i badet:)





Kommentarer
Jessica

Men gullunge va hon växer! Hon verkar så trygg me alla "främlingar", hon ser nöjd o orädd ut menar ja då. Hoppas ni har de bra där borta?! Saknar er!! Puss

2013-11-17 @ 22:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0