V. 26 (25+1)

Tiden går så fort... Stanna tiden tack! Ytterligare en vecka har gått och jag hinner inte med!?!?! Med Vilma gick tiden hur långsamt som helst medan tiden nu rusar förbi. Tur att jag har appen som påminner mig annars hade jag nog inte alls haft samma koll.


Undra om det är en kille eller tjej som växer där inne? Tycker magarna ser lika ut och hade jag en typiskt tjejmage förra gången väntar vi nog en liten tjej till:))




D har precis åkt iväg på uppvärmningen innan uppvärmningen och kommer hem efter lunch igen. Vi ska äta lite spagetti och köttfärsås, en av vilmas favoriträtter men senaste veckan har kyckling i ugn och fiskpinnar även varit succé vilket känns kul. Även potatis i både stekt och kokt form har fått godkänt, dock fungerar det fortfarande inte med potatismos. Verkar som hon vill kunna ta i allt med fingrarna. Jag struntar i vilket bara hon äter så är jag nöjd:)

En vanlig dag ser ut så här nu för henne:

Vaknar mellan kl 07-08 och då får hon välling.
Frukost runt kl 09
Lunch runt kl 12
Sover lunch mellan ca 12.30 14.30
Mellis runt kl 15
Middag runt kl 18
Kvällsvälling kl 20
Natti Natti mellan 20-20.30

Rutinerna här går som på räls och man kan näst intill ställa klockan efter henne om vi är hemma och allt är som det ska:) underbart!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0