Tidig kväll

Förmodligen kommer jag sova innan klockan slår tio här idag. Tänkte passa på nu när D är borta att somna lite tidigare och förhoppningsvis vakna pigg när vårt lilla hjärta vill gå upp i morgon.
De senaste dagarna har inte jag kommit upp ur sängen innan tio, halv elva... Skyller på att jag är gravid och att jag har världens bästa sambo som låter mig sova. Det är så mysigt å somna om när jag hör hur de leker ute i vardagsrummet<3

När D åkte idag tog jag och vilma en mysig promenad. Hon var nog väldigt trött för Jon vaknade inte när vi gick in och efter mycket övervägande väckte jag henne efter hon sovit i över två timmar. 

Efter mellis gick vi en sväng till lekplatsen. Vilmisen gick stolt dit med sin hink och spade.




Som vanligt charmade hon någon, idag en tant och det blev ju inte bättre av att hon tog henne i handen och vinkade hej då till mig... Älskade unge! 




Givetvis ska allt undersökas och idag stod det rönnbär på schemat..


Det blev även ett långt kvällsbad, jag längtar inte tills vattenräkningen kommer:S förhoppningsvis kommer det ingen men det känns som Ägaren av lägenheten undrar vad vi pysslar med för han frågade här om dagen om bi kunde fota vattenmätaren...







Nu sover hon som en stock och jag överväger om har redan nu ska gå och borsta tänderna och lägga mig sängen, kolla på ett avsnitt av ensam mamma söker och lyssna på vilmas andetag... Å längta lite efter mitt stora hjärta<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0