Ryssväder

Grått, regnigt å ganska tråkigt väder med andra ord:( börjar kännas som helt normalt nu... Med regnjacka när man ska ut, tur att det inte är kallt än även om jag faktiskt längtar lite till snön...


Moskva vintertid är väldigt vackert... Iallafall i parkerna där snön får ligga och avgaserna inte färgar snön gråsvart...




Fast i år kommer jag tyvärr inte få vara här de vackra vintermånaderna... Tanken är att vi åker hem den 22 januari och inväntar lilla bebben i magen som beräknas komma den 22februari om allt går som det är tänkt och att jag mår bra fram tills dess....


Idag har jag och Vilma bakat jordgubbsmuffins , tråkigt nog är familjen Hellmyrs fortfarande krasslig så fika får vi göra själva.

I morgon kommer iallafall D tillbaka efter en vecka borta. Både jag och vilmisen längtar! Varje gång vi kommer innanför dörren efter varit ute ropar hon pappa.., vår lilla sötnöt.





Gårdagens tröttis kort:) kan inte få nog av att bara kolla på henne när hon sover. Dessutom har vår lilla skatt sovit över 12 timmar per natt hela veckan:)) snälla låt det fortsätta så:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0