Hemlängtan?!

Idag frågade D mig på Skype om jag längtade hem och svaret blev nej inte det minsta:) följdfrågan löd: -inte ens när jag är borta? Ne inte alls faktiskt, med andra ord mår jag ganska bra här, vi trivs och jag känner mig mer och mer som hemma varje dag och givetvis beror nog det på att vi kan hänga med familjen Hellmyrs:) idag var även Elina med och hängde. Har inte allt barnbus skrämt bort henne ska hon nog med till aphuset i morgon oxå.

Efter en lång promenad efter lunch gick vi och mötte upp Elina å tillsammans gick vi till Anna-Karin å grabbarna och fikade. Äppelpaj med glass å vaniljsås, smaskens tycke alla. Efter fikat gick vi till lekplatsen en sväng så barnen fick springa av sig :)





Vilma skulle göra allt som grabbarna gjorde vilket resulterade i några vurpor...

Efter lekparken blev det bus inne istället, både högt och lågt om man säger så och det gäller å vara på sin vakt...



Vi av slutade med att laga middag tillsammans, precis som i en vanlig familj innan det var dags för oss att hå hem. Det blev sång för hela slanten på vägen hem för att håll Vilmas ögon öppna och vi hann väl egentligen bara få av oss kläderna innan hon klättrade upp i sängen å la sig på kudden. Jag insåg att hon skulle somna utan problem. Pyjamasen fick jag sätta på henne i sängen och hon somnade medan vi pratade med pappa på Skype och hon sover som en stock. Hon har inte rört ett finger över en timme... Trött tjej efter en rolig dag helt enkel:)


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av bron i väntan på idol om jag orkar hålla ut så länge:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0