Farsdag

Först en liten bild på mig och min älskade pappa. Grattis och tack för att du finns.


Idag hade mitt stora hjärta träning innan tuppen var uppe så ingen farsdag frukost här inte, fast å andra sidan var han hemma till elva så vi fick hela dagen tillsammans iallafall. 

Vilma började att bjuda pappa på en liten farsdagbakekse som förrätt innan lunchen var klar.

Efter lunch tog vi en promenad, handlade och bara tog det lugnt... Idag har jag haft en tröttis dag... Känt mig allmänt klen bara men man kan ju inte vara på topp jämt....

Världens bästa pappa tog med ut Vilma i lekparken i mer än en timme så jag fick ligga på sofflocket och vila fast att vädret var under allt annat än bra... Världens bästa helt enkelt som vill oss alla väl.

Han är verkligen den bästa pappa ett barn kan ha och det skriver jag inte bara. Han är så genomgo med henne och han är ju hennes stora favorit när vi är hemma båda två. Pappa är verkligen bäst och jag får nog vänja mig vid att komma på andra plats... Men det gör jag så gärna när jag ser deras speciella band till varandra.

Här kommer lite bilder som säger mer än tusen ord...


Här lämnar D Vilma till mig för första gången efter jag kommit tillbaka från operationen. Då hade han varit själv med henne de första 5-6 timmarna<3
























Mina stora kärlekar, jag älskar er<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0