Blogga eller inte blogga?

När jag började blogga var tanken att skriva för mina nära å käras skull, för att de skulle få en chans att följa vilmas utveckling och vad vi har för oss på dagarna. Därför har jag varken brytt mig i design på bloggen, stavfel, meningsuppbyggnader och enbart flummiga inlägg från mobilen. Men med tiden har fler och börjat lösa min blogg, vet väl egentligen inte varför för vårt liv är ju inget vidare skoj att läsa om, om man nu då inte känner oss och kanske egentligen inte ens då;)

Så igår lite utan egentligen tänka satte jag lösenord på bloggen och hade nog mer eller mindre bestämt att jag enbart skulle ha bloggen som en dagbok... Trodde nog egentligen inte så många skulle fråga om lösenord, men så är fallet och min kära andra hälft tycker att jag ska fortsätta fast det var han som satte fart på tankarna. 

Tankarna som snurrat runt att det är så många som vet vad vi gör om dagarna att de nästa glömmer bort att höra av sig för de kanske vet att vi har haft mycket eller att de iallafall redan vet hur vi har det. De kommentarerna har jag faktiskt fått... Och de har inte alltid varit så kul, ibland kanske man bara behöver prata av sig eller få lite lite hjälp...

Nog om det, jag fortsätter iallafall... Skulle förmodligen vara hemskt tråkigt och sitta här å skriva om jag visste att ingen kommer läsa det, men däremot hade det varit väldigt kul om ni som läser lämnar en kommentar ( som jag givetvis inte kommer publicera) om vem du är och varför du läser:) en kommentar här å där gör absolut ingenting det heller:))

Nu badar iallafall mina hjärtan igen och jag har egentid i soffan efter en god middag. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0