Öarna

Jag ljuger ju om jag säger att jag inte saknar öarna när jag väl är här. Soliga dagar är det inte mycket som är bättre...

Dagarna går och vi har varit på bästkusten i en och en halv vecka. Vart vi än går träffar vi vänner jag inte träffat på länge och man känner sig otillräcklig när inte tiden räcker till för alla...

Igår hade vi en mysig dag med smörgåstårta till lunch hos mamma och pappa, glasscafe fika och shopping med Annelie på klova där två till barndomsvänner anslöt. Vi hann även med en snabbfika hos ytterligare en kär vän innan det blev middags grillning hos mamma och pappa igen.

När Vilma somnat fick mamma och pappa vara barnvakt och vi åkte över till hönö,kollade hockeyn och umgicks med vänner. Väldigt trevligt:) även om Vilma är det bästa vi har så var det lite skönt med lite vuxen tid:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0