May. 10, 2013

Full ös medvetslös... Kan man tro är mitt motto är. Det känns som jag inte har en lugn stund fast jag egentligen inte gör något vettigt! Märkligt!

Massor har hunnits med iallafall:) angelica har bland annat varit här och vi har tillsammans valt låtar till dopet.
Jag har börjat träna med Malin. Känner mig mest otränad i världen, men ge mig några veckor så ska det nog ordna upp sig:)
Jag har skrivit alla dopinbjudningar, men glömde tyvärr lägga dom på lådan så innan tisdag kommer de tyvärr inte...

Nu är vi iallafall i Uppsala. D ska hjälpa sin bror och bygga altan å jag ska förhoppningsvis hinna baka lite till dopet:)

Nu är det nattning av V som gäller vilket inte är det lättaste... Tror hon är övertrött eller något! Sova vill hon då inte?!

https://cdn3.cdnme.se/3578415/7-3/pic_518be476ddf2b31c73d1d396.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/3578415/7-3/pic_518be47addf2b31c73d1d397.jpg" class="image">



Kommentarer
Caroline

Åh mysigt med dop !
Sång , Angelica Lövdahl?:)
Kram

2013-05-11 @ 18:26:27
Maja

Ja det ska bli mysigt och skönt å få det avklarat:) hon blir ju 1 år dagen efter:))
Angelica Pennerdahl heter hon som ska sjunga:))
Kram på dig Carro

2013-05-12 @ 11:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0