May. 07, 2013

Resan igår gick över förväntan. Vilma sov till Laxå där vi stannade och åt. Hon somnade snabbt om och vaknade när vi kom innanför dörren, fast klockan var närmare halv tolv ville inte skruttan somna om och höll istället låda till runt ett...
Då kan man ju lätt tro att hon ville sova längre på morgonen, men inte det heller... Fem ville hon gå upp men det ville inte vi... Klockan halv sex gav D upp och gick upp med henne medan jag snarkade vidare till nio:) jag har verkligen världens bästa sambo:)

Idag blev det långlunch på stan efter en skön promenad med Maria. Jag tror att vi satt i fyra timmar på uteserveringen och bara njöt av det underbara vädret.
Våren har verkligen kommit och jag hoppas den tänker stanna ett tag:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0