Barnenshus

Igår åkte vi till barnenshus och svar JA det blev dyrt! Ny barnstol till bilen inhandlad, lite mer saker att barnsäkra vårt hem med och nya leksaker till Vilma då hon varit duktig och sovit bra i sitt rum. Hon fick en egen kastrull med majs, potatis, tomat, morot och sallad i så nu sitter hon för fullt och lagar mat till oss. Hon fick även en liten gitarr som vi förmodligen kommer bli tokig på då den spelar högt och länge :))

Igår träffade jag på Elina, Ida och en kompis till dom på stan och det resulterade med att Elina bjöd mig på kaffe å vilmisen fick busa lite.

Vädret på eftermiddagen/ kvällen var fantastiskt... En kväll som igår saknar vi hus... Och en morgon som denna lika så... Men tids nog kommer det...

Nu ska jag äta lite kokta grönsaker till dessert och skölja ner med lite kaffe:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0