Jun. 20, 2013

Jag verkligen älskar min nya cykel!!! Har redan använt den mer än vad jag trodde jag skulle göra på hela sommaren?! Idag tog vi en sväng innan middagen på en dryg timme och bara njöt av det fina vädret och att vi får vara tillsammans.

Prästen har varit här och vi har gått igenom dopet. Prästen verkar vara en bra prälle och han kommer få dagen att bli perfa! Nu ska jag bara försöka bota min scenskräck....och lugna mina nerver sen kommer allt gå på räls. Känns som vi har det mesta under kontroll:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0