Jun. 07, 2013

Dagen har återigen bara susat förbi... Började med lite egentid i Valbo dör jag shoppade examenspresenter till Malin och Sofie. Åkte där efter ut till Sofie och lämnade ett fint rosa paket på deras trappa från mig, emma, Daniel och Vilma såklart:) en glad överraskning blev då hon kom hem helt ovetande:)

Efter lunch blev det lite bus på gården med lilla Louisa och Mia. Vilma passade på att ta sina första steg och det känns som att det är nära tills hon går om inget konstigt händer...

På eftermiddagen väntade examens fika för mallan ute i familjen forslunds stuga. Det bjöds på massor av gosaker och finväder:)

Nu sitter vi i soffan med en stor skål godis efter en löprunda och väntar på att landskampen mellan Sverige och Österrike ska börja:) heja Sverige och heja mig som sprang 5 km på 24.59 idag vilket var mitt mål:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0