Sämre väder?!

Hade nästan lite förhoppningar idag om sämre när jag slog upp mina blå klockan 05.10 om att det skulle bli en mulen dag, men ack nej...

Åter en varm och solig dag:) och mer värme kommer det till helgen... Om inte jag ska behöva gå upp klockan fem hela veckan lär jag komma på något som gör det svalare i vilmas rum...

Idag var det iallafall dags för återbesök hos läkaren. Knölarna verkar ofarliga, men det ville göra ytterligare prover. De finns en risk för körtelfeber men då borde jag må sämre...tyckte både jag och läkaren:)

Vilma var med Johanna under tiden. Lillhjärtat var så ledsen och vägrade sova innan jag gick. Johanna löste iallafall det hela galant:)) Vilma verkade trivas i hennes sällskap:)

Vi avslutade med bad i storvik. Jag, Sofie, Johanna och lilla V:) ett bra avslut på en varm dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0