Lovely day

Idag har det varit fullt upp hela dagen:) Annika körde slut på mig och Anna, men ändå längtar jag redan till lördagens pass:)

Efter lunch åkte vi ut till Helena och Ella. Flickorna fick busa av sig och vi vuxna prata av sig. Känns bra att D tycker det är ok att åka dit fast Mikko jobbar.

Och egentligen åkte vi raka vägen från Helena och Ella till soffi och Allan där det bjöds på grillat. En helt suverän middag och mycket trevligt sällskap. Vilma skötte sig exemplariskt hela kvällen och somnade mellan middagen och desserten:)

En helt fantastisk dag går nu på sista versen och inom fem sussar jag gott på kudden:) Natti Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0