Tentaplugg

Denna vecka kommer inte bli kul och jag är redan trött i huvudet fast veckan bara har börjat.

Startade dagen med att skotta fram bilen, borde gjort det igår men man jan inte tänka på allt. Det gick iallafall hyfsat fort och jag höll mig inom tidsramen för att komma i tid till skolan som började klockan nio.

I skolan gick vi igenom hur tentan kommer vara uppbyggd och vad vi borde fokusera på.. Å hjälp, jag kunde ingenting:( inget gratis den här gången, utan nu gäller det att plugga.

Efter lektionen åkte vi och köpte mat för att sedan fortsätta plugga hos Viktor. Vi hjälpte varandra så gott det gick eller rättare sagt dom hjälpte mig! Själv satt jag nog mest som en fågelholk och tänkte hurbi hela friden ska det hör gå???!!!

Nu är det kortslutning i mitt huvud så det blir ett tidigt Natti Natti... Och hoppas jag hinner somna innan sötnöten vaknar:)) hon borde ju oxå vara trött efter en lång dag med vara matematikplugg...eller?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0