Tack, tack...

Plugg, plugg, plugg har stått på schemat! Viktor och Zeffer kom åter igen hit för mattestudio. Tack tack tack... Josse kom hit och hämtade Vilma för en promenad i snöstormen, tack, tack, tack... Hon stannade och lekte med Vilma en stund efter och vilmisen fick två försenade julklappar, tack, tack, tack...
När josse gick kom Maria med fika och lekte med Vilma tills det var dags för oss att avsluta pluggandet, tack, tack,tack... Vad hade jag gjort utan allas hjälp?! Tack alla!!!!!

På kvällskvisten tog jag pluggpaus och såg Saik vinna mot Vänersborg. En riktigt fartfylld och underhållande match.

Nu väntas lite häng i soffan innan det är godnatt på smedsgatan:)



Kommentarer
iphoneケース:いずれもポリカーボネート素材でiPhone4S/4に対応しており、価格は2940

After study a number of of the blog posts on your website now, and I actually like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark website record and can be checking again soon. Pls try my site as nicely and let me know what you think.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0