Tack för idag:)

När jag satt i tentasalen och våndades hade vilmisen mys med Maria:) Både Vilma och Maria verkade nöjda med dagen:) som tack för hjälpen bjöd jag Maria och Julia på lunch.

När lunchen var uppäten blev det bad för vilmisen innan det var dags för en härlig promenad med mallan:)

Och jag hann inte mer än innanför dörren innan telefonen ringde och vi vart bjudna på tacos hos familjen Edlund/Laschka... Och det tackade jag inte nej till:) mums! Jag fick till och med äta helt ostört då johan fick passa på att träna lite:)

På kvällskvisten har jag å vilmisen bara varit hemma och slappat...väldigt skönt efter en stressig vecka...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0