Promenad

Det blev en lång skön promenad! Började med ett stop hos Julia för att se hur det går i nya lägenheten. De har kommit en bra bit på vägen och man ser nu hur fint det kommer bli:)

Jag ringde även en god vän som jag inte pratat med på länge. Underbart att höra hennes röst. Hon gav mig lite ny energi och motivation.

Hjärtat lagade middagen för kvällen, lax, potatismos och sås, smaskens!

Hyllan till lilla rummet som vi köpte idag får vänta till i morgon, badrumsmattan ligger iallafall på plats och våra nya kuddar ska vi provligga inatt:) ganska snart hoppas jag... Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0