Kl 06.15

Då var det dags för frukost, men jag erkänner att både jag och Vilma somnade någon gång mitt i maten och vaknade 07.20 istället vilket var mycket skönare. Så nu sitter vi i soffan, vilmisen leker och jag har både hunnit äta frukost, läst tidningen och haft ångest inför plugget... Hjärtat sover gott än, undra om jag behöver väcka honom när det är dags för mig att gå eller om han faktiskt vaknar utvilad innan klockan nio?!
Undra va mina älsklingar kommer hitta på idag? Känns som en promenad står på schemat iallafall och mycket bus. Förhoppningsvis tänker hon äta den här gången....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0