Ikea

Nu har vi lunchpaus på Ikea och jag vill lova att vi inte är själva här!!!

Jag har för tillfället lite beslutsångest om hur vi ska göra med förvaringen av vilmas saker, om vi ska göra om lilla rummet till henne?! Hur ofta använder vi det som gästrum?! Inte för jag tänker att hon ska sova där utan mest som förvaringsrum med lite tjejprägel:))

När jag började skriva detta satt vi och skulle äta och precis innan hjärtat kom med maten tittade johanna förbi:) så det blev snack med henne istället och alla tankar jag hade om vilmisens rum försvann. Vi köpte iallafall hyllor och lite förvaringslådor till de kläder vi ska spara till eventuellt syskon:))

Nu ska hjärtat träna och jag å vilmis ska ut på promenad och rensa tankarna. Känner att jag måste stressa ner, tänka mer på mig själv och bli mer positiv till allt.... Det ät ju ett nytt år nu med nya möjligheter, jag måste sluta tänka på allt jobbigt och se möjligheterna istället...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0