I morgon gäller det!!!!

Idag har det varit sista rycket plugg inför tentan i morgon.
Jag och vilmisen började dagen med mys i soffan, frukost och lek fram till lite efter klockan tio då det var dags för sötnötens förmiddagslur. När Vilma sov kom Helena, Sofia och Ella förbi med lunch och fika till oss så jag fick lite paus i pluggandet. Helena hade visst oxå fastnat för den fantastiska kladdcolacholkladtårtan på marran så varsin sådan fick bli efterrätten. Åter igen är jag lyckligt lottad som har vänner som ställer upp<3

Nästa underbara vän att ställa upp var Julia som kom och hämtade vilmisen när hon vaknat så jag återigen kunde grotta ner mig i matematikens underbara värld<3 och har jag turen på min sida och rätt tal kommer så tror jag att jag klarar den... Jag vill klara den! Eller rättare sagt jag ska klara den! Har varken tid eller lust med en omtenta i februari:(

Nu ska jag ringa mitt stora hjärta och säga att det är färdigpluggat:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0