Godnatt<3

Fast jag varit hemskt trött idag blev det en riktigt bra dag. Har nog hunnit med det mesta förutom att plugga...

Jag har hämtat bilen på verkstaden(glömde det igår) ops! Så nu kan den rulla några mil till innan nästa service.

Jag har beställt familjebevis,så nu är alla papper klara till ett nytt visum för oss och förhoppnings får vi ett visum som sträcker sig från 14 februari till säsongen är slut så vi slipper krångla med kort, pass och familjebevis.

Vi har även hunnit med en fika på marran med Maria och Julia. Julia gjorde mig inspirerad att äta semla med kniv och gaffel, inte så dumt faktiskt så det ska jag nog fortsätta med:)

Kvällen avslutades med match, Saik-villa. Det var helt enkelt en repris av sm-finalen och precis som då vann Saik:) på matchen överraskades jag med en paket av Charlotta<3 så nu kommer jag vara fin om läpparna och lukta gott:)

Å nu orkas inte fler knop göras, så Natti Natti...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0