Föräldragrupp

Efter en hyfsad natt åkte vi till smassen för att träffa andra mammor och barn. Dagens tema var relationer. Fast att Vilma har sin pappa långt bort, men de har iallafall en stark relation. Jag blir så lycklig när jag ser henne lysa upp av att enbart höra sin pappas röst i telefon. Tackar högre makter att Skype och viber fungerar så bra som det gör.

Jag, Annika och tjejerna trotsade snöstormen och fick lite friskluft. skönt och välbehövligt!

När vi kom hem låg ett vadderat kuvert på golvet:) vilmisen hade fått paket av farmor och farfar. Så nu sitter hon här och myser i delar av presenten, klänningen till var tyvärr för liten... Liten börjar bli stor(å lite tjock) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0