Barnsäkra:)

Tiden går så fort och vilmisen tar för sig mer och mer. Hon springer nu runt i sin hon backar och svänger, Allt i hennes väg står osäkert:) vår lilla sötnöt är redan ganska smart?! Det känns som hon redan vet vad som är bus och vad som är ok... Å givetvis väljer hon busalternativet...

Idag har vi promenerat med Hanna och Maria, annars bara myst och gnällt av mig på mitt stora hjärta.
Jag känner mig så hemsk när han får ut över allt som är jobbigt för mig...det är ju faktiskt jobbigt för honom att vara borta från oss oxå, men på ett annat sätt.

Jag tror att vi alla tre kommer gå stärkta ur det här när säsongen är över. Och vad som än händer nästa säsong ska vi göra det bästa av det.

I morgon väntar återigen skolan och en massor av plugg så nu är det sängen som gäller på smedsgatan<3

Och för första gången på länge är jag lättad när jag går och lägger mig. Håller nu tummarna på att vilmisen får sova lite mer harmoniskt i natt.
Älskar min lilla familj till månen å tillbaka<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0