Vart tar tiden vägen?!?!

Åter har en dag sprungit iväg... Förstår inte hur det kommer sig att dagarna går så fort?! Vi började med mysfrukost i soffan framför Barnkanalen (dålig vana) men jag skyller på att det är semester;)

Efter frukost åkte vi ut till Torslanda där Alex och biffen bjöd på fika. Lunch, promenad, mellis och trevligt sällskap innan det var dags att för Alex att träna och för oss att tänka på middag. Alex hade även plockat ihop en liten gott och blandat påse till mig ned träningskläder som ska få mig motiverad till träning efter graviditeten:)) mycket uppskattat vill jag lova, så massor av tack:)

När vi kom tillbaka till familjen Oden var Malin och jobbade en snabbis, Daniel lagade mat och jag lekte med barnen. Eller rättare sagt vaktade barnen för de lekte väldigt bra själva. Tim och Vilma lagade oxå mat:))








 
Maten intogs vid bordet såklart:)



När Malin kommit blev det prova hennes mössa och halsduk bästa leken. Nu mer tar hon på sig allt själv... Vår lilla tjej börjar bli stor...








Vilma gick förresten opp själv för hela trappan till huset idag enbart med hjälp från räcket, med mig som en vakande hand bakom...





 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0