Vårdcentralen

Morgonen började inte riktigt som vi tänkt oss... Just efter det att vi ätit upp en mysig frukost till adventskalendern inträffade en liten olycka och Vilma föll handlöst in i tv-bänken med bakhuvudet före och en jättebula med blodutgjutning uppstod. Vilma blev givetvis väldigt ledsen och jag lite orolig. Efter ett samtal med rådgivningen kom vi fram till att det var bäst att en läkare kollade över såret för att vara på den säkra sidan fast att Vilma var pigg och glad på nolltid efter.
 
Vilma i väntrummet...


Kusin vitamin och en trött Sofi i väntrummet...



Tur att man har en snäll kusin som ställer upp i vått å torrt:)

När vi väntade på vår tur åkte hon hem och fixade lunch så den va klar när vi kom hem:)

Vilma smaskade som aldrig förr:)





 


Efter lunch blev det en shoppingtur för mig och Vilma medan Malin tvättade fönster:)


Å jag shoppade något som jag velat ha länge men inte unnat mig... En ny väska och plånbok, så nu är jag en väldigt lycklig tjej:))

Vi har även hunnit med ett mysigt luciafirande på Tims dagis:) dom va så fina och duktiga. Gravidhirmonerna spökade och jag fällde en liten tår... Undra hur det blir den dagen Vilma stpr där som lucia, pepparkaka eller tomte?!




Efteråt bjöds det på gofika och Vilma trivdes som fisken i vatten:)








Och vilmas nya favorit är nog Tim... Dom har myst och pussars massor idag:))


Nu blir det pizza och mys i soffan för oss när alla barnen somnat:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0