Kryssning:)

Tack mamma och pappa för en mysig kryssning, god mat och trevligt sällskap:) 
 
Vi har haft några intensiva men trevliga dagar, tiden går fort när man har roligt. Nu är vi iallafall på svensk mark igen men inte på hemmaplan. 

I Kiel blev det strid på gatorna och lite shopping. Mest saker till Vilma men även en å snabbande julklapp. Vilma stortrivdes sim vanligt och hon verkade trivas på båten.


På land...





Med mamma...

Hon fick även smaka lite på min goa drink...


Hon sov som en stock i vagnen tills vi gjorde natten i hytten, frågan är om Jon sov skönt eller inte?!


Lekrummet bjöd på barnprogram 


Nu är vi iallafall hos min kära kusin vitamin med barn. Sysslingarna har lekt hela dagen och sover nu gott och det är dags för lite vuxenmys i soffan:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0