Godnatt...

Nu säger tomten på smedsgatan godnatt. Efter jag röjt undan i vardagsrummet och hängt tvätten började jag slå in julklappar. Tanken var att jag bara skulle så in hjärtats men så blev inte fallet... Det blev några till:)


Måste erkänna att jag saknar jobbet på Cervera så här i juletid... 


Den fantastiskt stora granen är enbart för vilmas skull. Jag har alltid sagt att vi ska ha gran den dagen vi får barn och nu är vi där... Så därför köpte jag den hör lilla skrutten redan förra året för att Vilma skulle få sin lilla gran fast att vi inte var hemma så mycket och igår känns det ännu mer onödigt att ha en riktig då vi inte ens är i Sverige på julafton. Förhoppningsvis har vi hus och en riktig gran nästa jul vart i världen eller  Sverige vi än befinner oss...

Natti Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0