God morgon :))

Nu ligger jag och Vilma och kurar lite i sängen. Håller tummarna på att vi kan ligga å mysa till nio iallafall:) med biet Maja och Djungelboken som sällskap blir det nog inga problem...

Går dagen var iallafall supermysig. Först hade jag och Vilma en mysig morgon i det tråkiga vädret. Vi tog en promenad till affären och handlade lite inför kvällens julbord och precis när vi kom innanför dörren kom Sofie förbi och gjorde oss sällskap en stund. Det var alldeles för länge sen vi sågs... Men nu dröjer det iallafall inte lika länge till nästa gång:) 

Hittade lite gamla kort:)

Mamma och jag ute på vinterpromenad. Det verkar som att designen på vagnarna ändrats lite:))



Jag och min lillebror, hoppas Vilma ser mindre rädd ut när hon får hålla sitt syskon första gången. Det kommer skilja ungefär lika mycket mellan Vilma och mini som mellan mig och min bror. Jag är född 4 juni, 81 och han 19 februari, 83 Vilma 30 juni, 12 och mini är beräknad till 22 februari, 14 :)) 


Jag när jag leker i dockornas säng. Kortet är taget i oktober 82, så jag är 16 månader och visst finns det likheter mellan mig och Vilma?! Fast hon fortfarande är en liten kopia av sin pappa.





Vilma hade egen påklädning dagen till ära, en av hennes favorit lekar tror jag:))







Kvällen avslutades med julbord hos familjen Edlund/laschka med massor av god mat och trevliga vänner. Knytkalas borde man ha oftare:))

Buffén och Vilma:)


Buffén och mallan


Jullans fantastiska pepparkakscheescake med lingon...


Vilma iväg på festligheter, snön är fortfarande spännande:)) även om det nu bara är ett tunt tunt lager ute på gården...

 
Och nu va klockan nio å vi ligger här än... Undra om jag vågar ringa min stora älskling och säga god morgon eller om de vilar nu efter nattens match. Stackarna hade frukost klockan tre Moskva tid och match klockan sex.. Jag hade inte varit spelklar då... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0