God jul:))

Det blev en något annorlunda julafton med match å allt som dessutom resulterade i förlust. Men ibland ska set förloras oxå trots att motståndarna var superdåliga, dynamo rasade upp chanser men utan utgivning och dom spelade tyvärr inte som ett lag...

Vilma fick hjälpa mig att laga mat...





Jag och Vilma i väntan på chauffören...


Vilma har vägrar och ha tomteluvan på sig för fotografering eller rättare sagt vägrat ha på sig den inomhus, men ute och på matchen satt den på utan problem. Det var så jag skulle gjort när jag tog kort till julkorten, nu blev det istället korten jag tig när jag provade om klänningen passade och dom var allt annat än bra...



Vilma kollade in pappa på lagfotot..



Och alla fina ballonger...




Nationalsången...


Vår lilla tomtenissa satt länge och kollade på matchen såhär och hejade:)) hon är så duktig nu på matcherna så jag bara väntar på att det ska vända...


I halvtid skulle jag för första gången besöka de officiella arena toaletterna, vilket jag inte gjort tidigare då vi passat på att gå nere vid "spelarnas resturang" och ingång... Fick en liten chock och var tvungen och gå ut igen och se om jag verkligen valt damernas och det hade jag... Men där fanns det ca 10 sådana här toaletter på rad:)) 






Tur att vi tillslut hittade en vanlig för jag gjorde faktiskt inte ens ett försök att kissa på den där:)

Annars hände det inte så mycket mer. Juldagen spenderade vi med trerätters och sushi på aphuset innan vi åkte till flygplatsen och nu är vi i drälinge och inväntar julfirandet lite i efterhand. 

Resan gick bra, det var en sovande Vilma vi fick bära av planet... Helt utslagen var hon och öven denna resa skötte hon sig exemplariskt! Undra hur det kommer bli att resa med två?!


Fick nyvaket åka vagn med pappa


Å lite mys på planet


Ne nu ska jag pallra mig upp och ur sängen å få lite julfrukost i magen:)



Kommentarer
Jessica

GOD JUL FINA NI!!
Men urk, menar du att toaletterna i Ryssland är som i Thailand.. Inge vidare fancy direkt😏 tur att du hitta en riktig!

2013-12-26 @ 23:01:20
Maja

Tack desamma vännen:)
Ja du, som tur är har jag missat den modellen i Thailand:))

2013-12-27 @ 09:38:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0